CMTO Releases 2018 Annual Report

Click to download PDF version
Click to download DOCX version

CMTO Releases 2018 Annual Report

With the release of the 2018 Annual Report, we mark 100 years of Massage Therapy Regulation in Ontario.

Over the past year, CMTO focused on becoming a more agile, accountable and modern regulator. The 2018 Annual Report summarizes the progress CMTO has made in achieving our three key strategic goals:

• Transparency;
  • Quality; and
  • Regulatory Modernization.

Building on our achievements in 2018, we look forward to carrying out Council’s refreshed Strategic Plan for 2019-2021, in what will be the second century of Massage Therapy regulation in Ontario.

Click here to download the 2018 Annual Report in English.

Click here to download the 2018 Annual Report in French.

Click to download PDF version
Click to download DOCX version

L’Ordre des massothérapeutes de l’Ontario publie son rapport annuel 2018

Avec la publication du rapport annuel de 2018, nous soulignons les 100 ans de la réglementation de la massothérapie en Ontario.

Au cours de la dernière année, l’Ordre des massothérapeutes de l’Ontario s’est dévoué à devenir un organisme de réglementation plus flexible, responsable et moderne. Le rapport annuel de cette année résume les progrès de l’Ordre des massothérapeutes de l’Ontario accomplis dans la réalisation de nos trois objectifs clés :

• Transparence;
  • Qualité;
  • Modernisation de la réglementation.

Forts de nos réalisations en 2018, nous sommes impatients de mettre en œuvre le nouveau plan stratégique du Conseil de 2019-2021 pour ce qui amorcera le deuxième siècle de réglementations de la massothérapie en Ontario.

Cliquez ici pour télécharger le rapport annuel 2018 en anglais.

Cliquez ici pour télécharger le rapport annuel 2018 en français.